Tanpa Nama,Tanpa Kata

Posted by Norazlizan Abd Rashid | Posted on 11:32 PTG | Posted in

Aku seperti burung
Aku terbang ke mana jua
Aku tidak tahu di mana jiwaku asalnya
Aku tidak tahu di mana asalku jua
Tapi aku selesa begini
Begitu bebas
Dari sudut pemikiran dan perasaanku
Tanpa sebarang penafian perasaan
Dan kesensitifan manusia lain
Tak perlu semua itu
Kerana aku ingin sendiri
Sekarang ini…
Di ruang biru yang meluas
Selepas turunnya titisan-titisan
Yang memberi ketenangan…
Aku sendiri
Melayang tanpa graviti….




Comments (6)

smoga kau bebas
kemana pon yang ko inginkan
tanpa perlu terikat dengan apa pon
biarkan saja mereka
cari kebahagiaanmu sendiri
smoga kau temuinya.
hahaha

eh..pe aku mengarot ni??
kau nye pasal la ijan..
ngan aku2 skali kene
kih kih kih

ni mmg puisi yg sgt mentah,cm budak2 yang tulis..kih3

xpe2. ni bru permulaan nye.
pas ni mesti de yg lg bgus dr ni..
slow2 beb. hihi

nnt aku suggetst kt faisal tehrani tgk ape komen die..hihi

kuang hajau ko faris!!!!

hahaha
ijan da marah faris..

Catat Ulasan